Kako deluje oglaševanje?

Pred kratkim, po izidu prve pomladne številke revije Gradnja in obnova, smo prejeli naslednje obvestilo od gospe Marjane Ovčar iz podjetja SLEM d.o.o. iz Nove Cerkve.

Pozdravljena ga. Tanja!
Vam moramo povedati, da že imamo povpraševanja na osnovi vaše revije. V Komendi pa celo razstavljamo! Če ste tam prisotni, nas lahko obiščete v hali 6.

 

Lep dan še naprej!
Marjana Ovčar

 

Podjetje je v omenjeni številki revije, prvič objavilo svoj oglas ” Funkcija kamina in štedilnika, tudi s steklokeramično ploščo!” (MORAVIA sodobni štedilniki na drva). Oglas si lahko ogledate v reviji na strani 36 na povezavi TUKAJ.

V nadaljevanju preverite kakšne so naše izkušnje in kako deluje oglaševanje.

 

Pomembno je, da razumemo nakupno obnašanje potrošnika.

Oglaševanje je del prodaje in prodaja je posledica potreb potrošnikov/kupcev, zato je nakupno obnašanje potrošnika, v konkretnem primeru potrošnika, ki gradi ali obnavlja, ključno, da razumemo in sprejmemo njegovo odzivanje. Prvi odzivi (povpraševanja), ki jih je prejelo zgoraj omenjeno podjetje, so tisti … začetni … jaz jim pravim odzivi ob zagonu aktivnosti. Dejstvo je, da so produkti, ki se ponujajo v reviji Gradnja in obnova produkti, ki se ne kupujejo vsak dan, kot kruh in žemlje. To so produkti, kjer se nakup planira.

Potrošniki – potencialni kupci teh izdelkov/storitev gredo pred nakupom skozi štiri ključne faze.

  • Prva faza = želja ali zavedanje »v jeseni bom ali drugo leto bom«,
  • druga faza = zbiranje osnovnih informacij, ocenjevanje možnosti in rešitev, ki ji trg ponuja,
  • tretja faza = zbiranje ponudb, vrednotenje,
  • četrta faza = nakup.

Povsem jasno je, da ob zagonu oglasne aktivnosti »ulovite« oziroma zaznate odziv le tistih potencialnih kupcev/interesentov, ki so že v tretji ali četrti fazi nakupne odločitve. Skozi določeno obdobje (pol leta, leto, leto in pol) ciljanega oglaševanja, torej oglaševanja do iste ciljne publike, se k osnovnemu potencialu odzivanj (potrošnikom iz tretje in četrte faze) pridružijo še tisti, ki so bili prej še v prvi ali drugi fazi nakupnega odločanja in tako posledično odzivnost oglasne aktivnosti raste.

Zgornja dejstva pišem po 100  % lastnih izkušnjah na osnovi dela s strankami in konkretnimi produkti s področja gradnje in obnove. Prepričana sem, da je revija Gradnja in obnova prava izbira. Le kako ne bi bila, saj doseže popolnoma ves potencial na slovenskem trgu. V kolikor jo 100 % izkoristite in upoštevate nakupne navade potrošnika sem prepričana, da vam lahko prinese pomemben delež k prodaji vaših izdelkov.

 

»Nisem zadovoljen«

Zelo zanimiv je tudi konkreten primer podjetja SKOSAL. Z direktorjem podjetja, gospodom Aleksandrom Lorenčak, uspešno sodelujemo že več let. Po nekajletnem uspešnem oglaševanju sistemov za izsuševanje vlage, me gospod Aleksander pokliče z željo po objavi dodatnega oglasa z drugim prodajnim programom (obnova tal s postopkom diamantnega brušenja). In kaj se je zgodilo? Prve tri objave so stekle, naročnik pa je bil nad odzivi razočaran. Ko sva se slišala mi je dejal, da nov prodajni program (obnova tal) očitno ne žeje tako velikega zanimanja na trgu, kot obstoječi prodajni program (sistem za izsuševanje vlage) in ga zato ne bodo več oglaševali. Glede na to, da je gospod Aleksander moja dolgoletna in zadovoljna stranka, sem ga uspela nagovoriti, da podaljša oglaševanje še za dodatno trimesečno obdobje in … pričelo se je dogajati! Krivulja odzivnosti je že pričela naraščati, vse do te mere, da sem, po podaljšanju oglaševanja na letno kampanjo prejela odpoved oglaševanja zaradi prevelikega odziva in povpraševanj (le-teh ni bilo mogoče več predelati). Z gospodom Aleksandrom sva malo kasneje seveda ponovno pričela aktivno sodelovati, ko so z dodatno zaposlitvijo že obvladovali obstoječa in dodatna povpraševanja ter izvedbo. Sodelujeva še danes, oglasno sporočilo za program »Generalna obnova kamnite površine – zopet kot novo« pa si lahko ogledate v reviji Gradnja in obnova na strani 21, na povezavi TUKAJ.  

Oglaševanje torej deluje. In enako deluje tudi drugod, pa naj gre za radijsko ali spletno oglaševanje, udeležbo na sejmih … Kot drago ali manj učinkovito se oglaševanje običajno pokaže, ko se odločamo za zakupe po sistemu »malo tu, malo tam«. Ključnega pomena je izbor »pravega prizorišča«, učinkovita oglasna vsebina, nagovarjanje prave ciljne publike, dosežena masa kontaktov in nekaj začetne vztrajnosti – kontinuiteta.

Toliko na kratko, le en delček iz mojih izkušenj. Seveda pa tukaj nikar ne morem mimo dejstva, da je osnovni pogoj za uspeh dober produkt in da smo dobri prodajalci, ki povpraševanja spremenimo v prodajo, vsekakor nepogrešljivi.

V kolikor se želite seznaniti s konkretno ponudbo in opcijami za vključevanje vaše ponudbe, me pokličite na telefon 040 217 018 ali mi pošljite zahtevek po e-pošti na tanja@vas-profit.si . 

V uredništvu v celoti poskrbimo tudi za pripravo dobrih oglasnih besedil in pripravimo predloge za zagon vaše oglasne aktivnosti. Brez doplačil.

 

 

V tem polletju so predstavljene rešitve navdušile že preko 497.000 družin in posameznikov 👌

Revija GRADNJA in OBNOVA izhaja v prenovljeni podobi. Slovenskemu graditelju ponuja aktualne novosti in rešitve za gradnjo, obnovo ali zunanjo ureditev. Rešitve so povezane s spletnim mestom www.gradnjainobnova.si in omogočajo interakcijo z ogledom dodatnih vsebin, video prispevkov,…

 Oglejte si “Plan distribucije revije in predlog oglasne kampanje”  (KLIK).

 

 

Vem, da boste zadovoljni, zato tokrat preprosto ne smete manjkati! Vaš interes mi čim prej sporočite. Predlagam, da me pokličete na telefon 040 217 018 ali mi pišete na e-pošto tanja@vas-profit.si. Takoj vam pošljem neobvezujočo ponudbo za razpoložljiva oglasna mesta.C ene so napram medijem s primerljivo naklado in dosegi so tudi do 35% ugodnejše.

Tanja Gostenčnik, odgovorna urednica

Lepo  vas pozdravljam,
Tanja Gostenčnik, dipl. ekon.
Odgovorna urednica

 

Avtor: Sanja Aplinc

Deli članek na

In kakšno je tvoje mnenje? Pošlji komentar: