POMOČ UPORABNIKOM
Postopek naročila
Željene izdelke s klikom na gumb »Dodaj v košarico« dodajate v spletno košarico. Vsebino košarice si lahko ogledate s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu. Prav tako se ob vsakem dodanem artiklu v košarico pokaže okno z vsebino košarice, ki vas vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila. V spletni košarici lahko povečujete/zmanjšujete količino izdelkov ali jih iz košarice odstranite.
Naročilo oddate tako, da v spletni košarici kliknete na gumb »Na zaključek nakupa«.
Spletni nakup lahko opravite kot gost ali pa kot registrirani uporabnik. V nadaljnjih korakih izberete način dostave ali prevzema, vnesete vaše podatke za račun, dostavo, izberete način plačila ter preverite in potrdite naročilo.
Račun za podjetja
Če želite prejeti račun na podjetje, pod podatki za dostavo odkljukajte okence »Račun na podjetje« in izpolnite prazna polja.
Oddaja naročila
S klikom na gumb »Kupite sedaj« ste naročilo oddali. V primeru uspešno oddanega naročila, se na spletni strani izpiše potrditveno besedilo, poleg tega pa po elektronski pošti prejmete potrdilo o nakupu. Če se na spletni strani ni izpisalo besedilo ‘Tvoje naročilo je bilo uspešno oddano’, niti niste prejeli potrditvenega emaila, pomeni, da je naročilo ni bilo uspešno oddano. Razlogov za to je lahko več; lahko je prišlo do tehnične napake ali pa napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, za dodatno pomoč pa se lahko obrnete tudi na nas na številki 040 217 018 ali na trgovina@gradnjainobnova.si.
Odprema blaga
Predvidoma v roku enega delovnega dne po oddaji naročila bomo naročilo pregledali, pripravili in oddali ponudniku poštnih storitev GLS. Pridružujemo si pravico do izbire druge dostavne službe, če s tem zagotovimo hitrejšo oz. učinkovitejšo dostavo. Ko bo naročilo odpremljeno, boste o tem obveščeni po elektronski pošti z našega elektronskega naslova (trgovina@gradnjainobnova.si).
Ali si lahko ogledam svojo zgodovino naročil?
Vaše naročilo je bilo sprejeto, če ste na elektronsko pošto prejeli potrditveno sporočilo. Stanje naročila lahko preverite tudi preko e-pošte na nap elektronski naslov trgovina@gradnjainobnova.si.
Želenega izdelka ni na zalogi
Če izdelka, ki bi ga želeli naročiti ni na zalogi, kliknite gumb »Pošlji povpraševanje« in nam pustite svoje podatke in vprašanja povezana z artiklom in možno dobavo. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.
Želenega izdelka ni mogoče naročiti preko spleta
Če izdelka, ki bi ga želeli kupiti ni mogoče naročiti v spletni trgovini, kliknite na gumb »Pošlji povpraševanje« in nam pustite svoje podatke in vprašanja povezana z izdelkom in morebitnim nakupom. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.
Plačila
Katerih načinov plačila se lahko poslužim?
Plačate lahko s kreditnimi karticami Visa in MasterCard, s plačilno kartico Maestro, po predračunu ali po povzetju. Če se odločite za prevzem v eni od fizičnih trgovin pa lahko plačate tudi z gotovino ali plačilnimi karticami.
Ne morem izvršiti plačila
Nekatere banke zahtevajo nadaljnje varnostno preverjanje, preden dovolijo obdelavo plačila s kartico. Če je vaša kartica zavrnjena pri plačilu, prosimo, kontaktirajte svojo banko, da vam svetuje, kako nadaljevati.
Dostava
Kam bo moja pošiljka dostavljena?
Pošiljka bo dostavljena na izbrani naslov za dostavo. Če vas v času dostave ne bo doma, vas bo dostavljavec poklical na vaš telefon in se dogovoril za izvedbo dostave.
Kdaj bo moja pošiljka dostavljena?
Pošiljka bo dostavljena v 2 do 7 delovnih dneh (če ni drugače označeno).
Ali plačam dostavo?
Ob vsakem opisu izdelka oziroma blaga je naveden strošek dostave.
Ali dostavljate v tujino?
Ne, pakete dostavljamo le na območju Slovenije.
Nisem prejel/-a svojega naročila
V kolikor več kot 7 dni niste prejeli naročila, nas kontaktirajte na trgovina@gradnjainobnova.si.
V moji pošiljki manjka izdelek
Če v prejeti pošiljki manjka naročen izdelek, nas kontaktirajte na trgovina@gradnjainobnova.si.
Prejel/-a sem izdelek z napako / poškodovan izdelek / napačen izdelek.
Če ste prejeli izdelek z napako, poškodovan ali napačen izdelek, nas kontaktirajte na trgovina@gradnjainobnova.si.
Vračila
Kako lahko vrnem izdelek?
V kolikor ste nakup v spletni trgovini opravili kot potrošnik, lahko izdelek pod pogoji, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov ter splošni pogoji poslovanja vrnete v roku 14 dni od prejema, brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani. Izdelki naj bodo vrnjeni v originalni embalaži.
Izdelke lahko vrnete na dva načina, kot je določeno v splošnih pogojih.
Ali moram plačati za vračilo izdelkov?
V primeru da izdelke vrnete v eni od poslovalnici trgovin ponudnika, pri vračilu nimate stroškov. Če izdelke vračate po pošti, pa plačate poštnino.
Izgubil/-a sem Obrazec o vračilu / odstopu od pogodbe
Obrazec si lahko ponovno natisnete tukaj (potrebujemo PDF/DOC obrazec).
Ali lahko zamenjam izdelek?
Menjava izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ni mogoča. Izdelek lahko vrnete in ponovno oddate naročilo za drug izdelek.
Kdaj bom prejel/-a povrnjeni denar?
Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vaš odstop od pogodbe skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi pogoji poslovanja, ob pogoju, da smo do takrat tudi že prejeli izdelek, ki ga vračate.
Če je kakovost blaga slabša zaradi uporabe, si pridržujemo pravico obračunati stroške uporabnine in vrniti kupnino zmanjšano za stroške uporabnine.
Nisem prejel/-a povračila denarja
Če ste plačali s kreditno kartico Visa ali MasterCard, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.
Če ste svoje izvirno plačilo opravili s kartico, ki je zdaj pretekla ali preklicana, prosimo, pokličite svojo banko.
Če ste plačali z drugo plačilno metodo, smo vam denar nakazali na vaš bančni račun, ki ste ga navedli na Obrazcu za vračilo izdelkov. Prosimo preverite svoje bančne izpiske.
Če po več kot 14 dneh niste prejeli vračila denarja, nas kontaktirajte na trgovina@gradnjainobnova.si.
Nisem prejel/-a povračila denarja
Če ste plačali s kreditno kartico Visa ali MasterCard, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.
Če ste svoje izvirno plačilo opravili s kartico, ki je zdaj pretekla ali preklicana, prosimo, pokličite svojo banko.
Vračila
Kako lahko uveljavljam garancijo?
Garancijo lahko uveljavljate za izdelke za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Ob nakupu ste prejeli poleg izdelka tudi garancijski list, na katerem je naveden ponudnik ali proizvajalec pri katerem lahko uveljavljate garancijo oziroma je naveden seznam vseh pooblaščenih serviserjev, pri katerih lahko uveljavljate pravice iz garancije. Garancijo lahko uveljavljate izključno pri dajalcu garancije (praviloma proizvajalec) oz. z njegove strani pooblaščenem serviserju, ki je naveden na seznamu in sicer v roku, ki je naveden na garanciji (garancijski rok). Za uveljavitev garancije je potrebno predložiti garancijski list in račun. Dajalec garancije ali od njega pooblaščeni serviser je dolžan izdelek popraviti v roku 30 dni ali pa izdelek v istem roku zamenjati z brezhibnim novim. Dajalec garancije lahko rok podaljša za toliko časa, kolikor je nujno potrebno, da se dokončna popravilo izdelka ali uredi zamenjava, vendar največ za 15 dni. V kolikor v navedenem roku izdelka ne popravi oziroma zamenja, imate pravico do dajalca garancije zahtevati vračilo dela kupnine v kolikor je izdelek v določenem delu še uporabljen in ga boste uporabljali kljub napaki, ali pa vračilo celotne kupnine, v kolikor izdelek zaradi napake in ne izvedbe popravila vrnete. Obstoj garancijskega lista ne izključuje vaše pravice, da uveljavljate zahtevke zaradi neskladnosti blaga pri prodajalcu.
Za več informacij se lahko obrnete na trgovina@gradnjainobnova.si.
Izdelek ni v garanciji in ima napako
V primerih ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili lahko prijavite neskladnost blaga, in sicer v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.
Reklamacijo iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. V primeru prejema vašega reklamacijskega zahtevka bo ponudnika ali proizvajalec, v primeru, da bo le ta upravičen, izvedel odpravno neskladnosti blaga (popravilo ali zamenjava) v roku 30 dni. V primeru, da bo za izvedbo popravila ali zamenjave potreben daljši čas, vas bomo pred potekom 30 dni obvestili, da se rok za popravilo ali zamenjavo podaljša, vendar največ za 15 dni. V primeru, da vam reklamiranega blaga ne zamenjamo v prej določenem roku, imate pravico zahtevati vračilo dela kupnine v kolikor je izdelek v določenem delu še uporabljen in ga boste uporabljali kljub neskladnosti, ali pa zahtevati vračilo celotne kupnine, v kolikor izdelek zaradi neskladnosti in ne izvedbe odprave neskladnosti vrnete.
Reklamacijski zahtevek iz naslova stvarne napake podate na načine, kot je navedeno v splošnih pogojih poslovanja.
V svojem reklamacijskem zahtevku morate opisati ugotovljeno napako in priložiti kopijo/scan računa. V kolikor bo zahtevano, nam boste morali omogočiti, da stvar pogledamo oziroma boste poslali fotografije reklamiranega izdelka.
V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je reklamacija zaradi neskladnosti utemeljena, se kupcu zraven kupnine povrne tudi stroške pošiljanja.