Gradnja in prenova – ultimativen medijski zakup, ki vam utre pot do več povpraševanj

Povečajte svoj poslovni uspeh s pomočjo širokega dosega kvalitetnih strank ter “cross-selling” prodaje.

Gradnja in prenova – ultimativen medijski zakup, ki vam utre pot do več povpraševanj

Povečajte svoj poslovni uspeh s pomočjo širokega dosega kvalitetnih strank ter “cross-selling” prodaje.

0
prebranih vsebin
0
spletnih uporabnikov
0
družin in posameznikov
0
naročnikov in obiskovalcev sejmov

Z oglaševalsko kampanjo preko Gradnje in obnove lahko kljubujete slabšim napovedim za gradbeni sektor

Preko izbranih prodajnih kanalov lahko
pridobite številne nove kupce

Spoznajte ekipo, ki vam lahko pomaga nadgraditi nabor vaših strank

Uredništvo Gradnja in obnova (GiO) obvladuje medije, ki s svojo vsebino skupaj dosežejo preko pol milijona družin in posameznikov na slovenskem trgu.

Združujemo sodobne rešitve in novosti za gradnjo in obnovo doma ali urejanje okolice hiše, ki so po priljubljenosti vaših potencialnih strank trenutno v samem vrhu.

Obenem se uvrščamo na vodilno mesto po dosegu ciljne publike graditeljev.

0+
vrhunskih rešitev in idej za gradnjo ali obnovo doma
0+
graditeljev si na tedenski ravni naroči revijo na dom ali v svoj e-poštni predal
0% +
partnerjev, ki oglašujejo z Gradnjo in obnovo, z nami stalno sodeluje

Preverite visok doseg, ki si ga lahko v sklopu ponudbe obetate s kombinacijo naših kanalov…

Oglaševanje preko specializiranega spletnega portala

  • SEO vsebina na portalu,

  • izpostavitev SEO vsebine v rubriki in na vstopni strani,

  • Izpostavitev ponudbe z oglasno pasico.

0+
doseženih različnih posameznikov na leto
0s+
Povprečen čas, ki ga bralec preživi na vsebini
0 +
Ogledov vsebin na portalu

💡V obdobju 6-mesečne kampanje lahko računate na cca. 95.000 posameznikov, več kot 90 % le-teh pa preko spletnega portala išče konkretno rešitev za svoj projekt gradnje ali obnove.

Oglaševanje v tiskani in digitalni (PDF) izdaji revije Gradnja in obnova PLUS

  • Izideta 2 številki revije na leto (ena v 1. polletju, ena v 2. polletju),

  • Na voljo imate različne velikosti oglasnega prostora (glej pakete)

0+
Vsaka številka revije ima 4.500 naročnikov, ki si jo naročijo na dom ali si jo prenesejo preko e-pošte.
0+
Revijo si v roku polleta prebere povprečno 5.000 obiskovalcev gradbenih sejmov (sejmi DOM, MOS, Komenda, Megra, AGRA).

💡V obdobju 6-mesečne kampanje lahko z objavo v eni številki revije računate na doseg cca 9.500 posameznikov, ki gradijo ali obnavljajo.

Kaj vključuje pametni zakup ½ letne oglasne kampanje?

PAKET OPTI

85 € + DDV / mesec

obračunano letno ali
93 € / mesec obračunano polletno

  • 1x SEO vsebina na portalu

  • Izpostavitev SEO vsebine v rubriki

  • Prostor S ; Izpostavitev SEO vsebine na vstopni strani

  • Izpostavitev ponudbe v e-reviji za naročnike v velikosti 1/3 strani

  • Izpostavitev ponudbe v tiskani izdaji za naročnike/sejme na 1/3 strani

NAJBOLJ PRILJUBLJENO

PAKET PLUS

136 € + DDV / mesec

obračunano letno ali
144 € / mesec obračunano polletno

  • 2x SEO vsebina na portalu

  • Izpostavitev SEO vsebine v rubriki

  • 6x Izpostavitev v E-novicah (mesečni mailing, ki ga prejme več kot 20.000 naročnikov)

  • Prostor S ; Izpostavitev SEO vsebine na vstopni strani

  • Izpostavitev ponudbe v e-reviji za naročnike na ½ strani

  • Izpostavitev ponudbe v tiskani izdaji za naročnike/sejme na ½ strani

NAJBOLJ UGODNO

PAKET PREMIUM

146 € + DDV / mesec

obračunano letno ali
154 € / mesec obračunano polletno

  • 3x SEO vsebina na portalu

  • Izpostavitev SEO vsebine v rubriki

  • Prostor L ; Izpostavitev SEO vsebine na vstopni strani

  • Izpostavitev ponudbe s prikazno pasico na vseh straneh

  • Izpostavitev ponudbe v e-reviji za naročnike na celotni strani

  • Izpostavitev ponudbe v tiskani izdaji za naročnike/sejme na celotni strani

  • 6x Izpostavitev v E-novicah (mesečni mailing, ki ga prejme več kot 20.000 naročnikov)

Preberite mnenja nekaterih, ki so z medijskim zakupom pri nas več kot zadovoljni

Dobro jutro. Sporočam, da so nam te dni telefoni pregoreli. Dobesedno, še nikoli tako kot sedaj. Skratka, smo hvaležni da imamo v teh časih srečo in da z vašo pomočjo dobro delamo. Lep pozdrav in lep vikend vam želim.

Meta Jakop, Profilplast d.o.o.

Živijo, odziv na tokratno številko je super. Očitno se tisti, ki obnavljajo, tudi v tem času poslužujejo informacij iz Vaših medijev! Hvala.

Mateja Spruk, marketing Vianova d.o.o.

Lep pozdrav, Tanja, zelo smo zadovoljni. V tem mesecu smo prejeli preko 80 povpraševanj. Ker je cena našega izdelka za slovenske razmere dokaj visoka, se s prodajo trudimo, a smo nekaj povpraševanj tudi že realizirali tako, da z oglaševanjem nadaljujemo.

Boštjan Štraus, ASF f.u.n. d.o.o.

… Ob tej priložnosti naj se zahvalim vaši ekipi za dobro sodelovanje v letošnjem letu, v novem letu pa bomo z dobrimi praksami uspešno nadaljevali. …

PS: Glede naših planov za 2024 se slišimo v januarju.

Tone Metelko, Uretek d.o.o.

Pozdravljena, Sporočam, da se stranke že oglašajo, ker je pozitiven efekt. Lep pozdrav

Dejan Dobrijevič, MFH Systems

Pozdravljeni, hvala za info. Vaša objava ima že učinek, občutno povečana povpraševanja. Lep pozdrav

Lipnik Janez, Prolesk d.o.o.

Pridružite se številnim partnerjem, ki nam že zaupajo

Priprava in zasnova oglasnih materialov naj vas ne skrbi – lahko ju prepustite nam!

Če ste v preveliki gneči, da bi imeli čas še za dodatno delo – pripravo marketinških vsebin, imamo za vas dobro novico…

Zadošča že, da nam posredujete le ključne napotke in povezave za dostop do gradiva, nato vam kompletne idejne zasnove oglasnih vsebin pripravimo pri nas, zatem pa vse skupaj prejmete v pregled in dopolnitve, preden zadevo lansiramo na splet in pošljemo v tisk.

Toda – ali je tovrstno oglaševanje nujno in ali bo zanesljivo povečalo vašo prodajo?

Nobeno oglaševanje najbrž ni nujno za “preživetje” blagovne znamke, a kot podjetje zagotovo stremite k rasti in k večji prodaji.

Boljše prodaje vam seveda ne moremo 100% zagotoviti, saj je le-ta močno odvisna od vašega produkta ali storitve…

A naše izkušnje in zadovoljna mnenja naročnikov kažejo, da lahko s kvalitetnim izdelkom/storitvijo in atraktivno predstavitvijo dosežete še več kvalitetnih povpraševanj, zahvaljujoč nagovarjanju ciljnih strank.

Poleg tega vam spletni portal omogoča merljivo oglaševanje, vaše tiskane objave pa dolgoročen pozitiven vpliv na prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Če si želite ujeti to izvrstno marketinško priložnost, potem ukrepajte zdaj

Vse, kar morate storiti za pot do dodatne prepoznavnosti, dodatnega prometa in/ali predstavitve novega izdelka/storitve, je to, da izpolnite spodnji obrazec.

Na podlagi le-tega vam nato povsem brezplačno pripravimo vsebinsko strategijo oglaševanja, prilagojeno specifičnosti vašega izdelka/storitve.

Pri izboru vsebine upoštevamo vaše želje in poskrbimo za to, da je le-ta kakovostna in zanimiva za vaše bodoče stranke (uporabnike Gradnje in prenove).

V kolikor se odločite za sodelovanje z nami, izdelane predloge vsebin in postavitev skupaj dodelamo ter jih pripravimo za objavo – pot do objave je tako za vas sila preprosta.

A vendar vas želimo opozoriti na pomembno dejstvo…

Na portalu imamo resda neomejeno veliko prostora, v digitalni in tiskani izdaji revije pa ne. Če si torej želite poskrbeti za za dodaten doseg in želite podkrepiti svoj marketing, velja z oddajo povpraševanja pohiteti.

S tem pa seveda nimate ničesar za izgubiti, saj povpraševanje ni zavezujoče za nakup, zato lahko brez odlašanja izpolnite spodnji obrazec.

Zanimam se za paket: *

Spletni portal se na letni ravni lahko pohvali z dosegom, ki že celo prekaša doseg/ obisk na vseh večjih z gradnjo povezanih sejmih na našem trgu. Kot naši bodoči naročniki lahko tako zagotovo računate na pomemben dodaten delež povpraševanj in s tem dodaten delež prodaje, ki v obdobju, ki prihaja zagotovo ne bo zanemarljiv.

Tanja Gostenčnik, urednica @ Gradnja in Obnova

Izkoristite dodaten potencial kupcev za udaren korak v smeri poslovnega uspeha

Najbolj pogosta vprašanja

Ne, z oddanim povpraševanjem nimate ničesar za izgubiti, saj vas pripelje zgolj do vaše brezplačne vsebinske strategije oglaševanja, ki vas lahko pripelje do večjega prometa in boljše prepoznavnosti blagovne znamke.

Če si želite še dodatno povečati svojo prodajo, vam je na voljo posebna izdaja revije Gradnja in obnova, ki jo distribuiramo direktno po domovih (v gospodinjstva).

Le-ta doseže kar 445.500 družin in posameznikov in se tako ponaša s kar 80% pokritostjo vseh slovenskih domov.

V naboru tiskanih in digitalnih izdaj, se umešča na prvo mesto po dosegu gospodinjstev na slovenskem trgu.

Z resnično optimalnim vložkom, lahko tako dosežete kar 80% vseh družin in posameznikov na slovenskem trgu.

Več o oglaševanju v tej reviji izveste TUKAJ.

Na podlagi oglaševanja na spletnem portalu si lahko v obdobju trajanja kampanje obetate doseg 95.000 posameznikov – več kot 90 % le-te je v iskanju konkretnih rešitev za svoj projekt gradnje ali obnove.

V obdobju 6-mesečne oglaševalske kampanje lahko z objavo v eni številki revije računate na doseg:

  • 4.500 naročnikov revije, ki si jo naročijo na dom ali si jo prenesejo preko e-pošte in
  • 5.000 obiskovalcev gradbenih sejmov (sejmi DOM, MOS, Komenda, Megra, AGRA), ki revijo odnesejo s sabo.

Ne, zadošča že, da nam posredujete le ključne napotke in povezave za dostop do gradiva, nato vam kompletne idejne zasnove oglasnih vsebin pripravimo pri nas, zatem pa vse skupaj prejmete v pregled in dopolnitve, preden zadevo lansiramo na splet in pošljemo v tisk.

Da, vsi oglasni kanali so vam na voljo tudi v samostojen oglasni zakup, kar pomeni, da si oglasno kampanjo lahko sestavite povsem po vaši meri.

2024 | Vse pravice pridržane – Vaš profit d.o.o.